poniedziałek, 14 kwietnia 2014

10. Andreas Kofler i Stefan Kraft

Cześć :) 

Autografy, które dzisiaj zaprezentuję, zdobyłam pisząc list do AZN. Wysłałam prośbę o podpisy też kilku innych skoczków, lecz dostałam na razie te 2 i list z zawiadomieniem, żeby napisać znów za miesiąc lub dwa, bo nie posiadają aktualnie podpisów, które chciałam. Skoro już o Austriakach mowa- 11 kwietnia trenerem skoczków został Heinz Kuttin.

Andreas Kofler– austriacki skoczek narciarski, reprezentant SV Innsbruck Bergisel, zwycięzca 58. Turnieju Czterech Skoczni, wicemistrz świata z Oslo. Swój pierwszy skok oddał, mając 10 lat. (żródło)
Stefan Kraft– austriacki skoczek narciarski, reprezentant klubu SV Schwarzach, indywidualny wicemistrz świata oraz drużynowy mistrz świata juniorów z 2011 roku z Otepää. Brązowy medalista mistrzostw świata juniorów z 2013 r z Liberca (źródło)


Jak zdobyłam:
wysłałam list i kopertę zwrotną (nie potrzeba IRC)
Adres:
Austrian Ski Federation
Olympiastr 10
6020 Innsbruck
Austria
Ile czekałam:
10 dni

5 komentarzy:

  1. Gratulacje :) dodałyśmy już do obserwowanych i liczymy na to samo http://autografykim.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki ;) Również dodałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje !! :D dodałam do obserwowanych i liczę na to samo wwwautografypatrycji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń