czwartek, 1 maja 2014

13. Jernej Damjan

Cześć :)
Dzięki za 4k wyświetleń!
Nareszcie dotarł do mnie autograf, na który niecierpliwie czekałam, może dlatego, bo Jerneja bardzo lubię. Wczoraj jak zobaczyłam, to zaciesz był wielki.
Jernej Damjan – słoweński skoczek narciarski. Zadebiutował w zawodach Pucharu Świata w Planicy w 2003, jednak dopiero w 2004 wszedł do słoweńskiej kadry A. Pierwsze punkty zdobył podczas zawodów w Libercu. (źródło)

Jak zdobyłam:
Prośba na Facebook'u
Ile czekałam:
Wysłałam prośbę: 12.02.2014
Otrzymałam: 30.04.2014

W tym tygodniu otrzymałam jeszcze autografy od 4 skoczków, ale o nich kiedy indziej.
Dowiedziałam się też, że prawdopodobnie jadę na LGP do Wisły! :) Oby tylko wszystko wypaliło.
Po prawej stronie bloga dodaję część, gdzie znajdować się będzie informacja, o kim będzie następny post. Na razie zapraszam do komentowania :) Miłego weekendu!

7 komentarzy: