wtorek, 6 maja 2014

14. Wagraf Team

Cześć :) 
Dzisiejszy post poświęcony jest drużynie Wagraf Team. 


"WAGRAF TEAM to grupa najbardziej utalentowanych polskich skoczków narciarskich młodego pokolenia, których swoim mecenatem objęła firma Wagraf. Zaproszeni do współpracy zawodnicy to Reprezentanci Polski członkowie kadry A i kadry młodzieżowej, którzy już w bardzo młodym wieku dobrze sobie radzą na skoczniach całego świata. Dzięki swojej wytężonej pracy i talentowi są na dobrej drodze, by niedługo walczyć o najwyższe cele w skokach narciarskich."

 Przód
Tył
Autografy (od lewej) od:
-Dawida Kubackiego
- Macieja Kota 
-Andrzeja Zapotocznego
-Grzegorza Miętusa
- Krzysztofa Miętusa
-Jakuba Kota
 Jak zdobyłam:
wysłałam list z prośbą i kopertę zwrotną
Adres:
Nie jestem pewna, bo próbowałam na dwa:
Klub Sportowy AZS Zakopane
ul. 3 Maja 5
34-500 Zakopane
lub
BMG-SPORT
ul. 1 Maja 8
32-590 Libiąż
  Ile czekałam:
 Niestety nie zapisałam, ale ponad miesiąc na pewno.

Zapraszam do komentowania i wymian :) 



3 komentarze:

  1. Gratuluję! :D Mam nadzieję, że i ja w końcu dostanę od nich odpwoiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!
    Sama wysłałam z pół roku temu i nadal nic ;) mam pecha...
    Pozdrawiam i dodaję do polecanych :)

    OdpowiedzUsuń