środa, 5 marca 2014

4. Peter Prevc

Cześć :) Dzisiaj autograf od rywala Kamila w klasyfikacji generalnej PŚ. Będzie się działo, oj będzie. Wczorajszy konkurs bardzo mi się podobał. Szkoda Janka, że się nie zakwalifikował, ale no bywa.
Za parę minut biorę się za pisanie listu do dość ciekawych osób. Na razie nie będę zdradzać do kogo, ale jak tylko dostanę odpowiedź, dam znać.

Peter Prevc - słoweński skoczek narciarski. Wicemistrz olimpijski na normalnej oraz brązowy medalista na dużej skoczni z 2014. Indywidualny srebrny i brązowy medalista mistrzostw świata z 2013, drużynowy brązowy medalista z 2011. (źródło: wikipedia)



Jak zdobyłam:
e-mail
 Adres:
peterprevc@gmail.com
Ile czekałam:
ok. tydzień

Posiadam dwa autografy Petera, dlatego za jeden mogę się wymienić. Propozycję piszcie na e-maila, który jest podany po prawej stronie bloga.

12 komentarzy:

  1. Ja zamierzam napisać do Kamila <3. haha. Fajnie, że powstał taki blog. Będę tu często zaglądać. Będę zaszczycona jak wejdziesz na mojego bloga: jaiswiatus.blogspot.com
    To twoja strona na FB ,, pytasz co ja w nich widzę....?" jest cudna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak moja. Dziękuję za dobre słowa. W wolnych chwilach będę wpadać do Ciebie :)

      Usuń
  2. w jakim języku pisałaś do Petera?>

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku! Masz od Petera! mam pytanie, czy to jest prawdziwy e-mail Petera? I czy wysłał Ci listem, czy e-mailem? :) Pozdrawiam gorąco ;*;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy akurat Peter czyta wiadomości, które przychodzą na tego maila, ale jak chcesz do niego napisać to spróbuj na fb, tam masz większą pewność, że przeczyta, natomiast maila obsługuje menadżer czy ktoś. W każdym razie po napisaniu prośby na ten adres można dostać autograf. Podpis Petera przyszedł mi pocztą :)

      Usuń
    2. i wydrukowałaś go sobie, jak pocztą? kurczę bo już nie rozumiem :>

      Usuń
    3. Podałam w mailu swój adres i normalnie kartka od Petera przyszła mi pocztą ;)

      Usuń
    4. pamiętasz może treść tej wiadomości? Bo nwm jak do niego napisac :( A Ty bys mi w tym pomogła :-)

      Usuń
    5. Napisz do mnie na maila, postaram się pomóc ;)

      Usuń
  4. Czyli nie trzeba wysyłać listu do niego ze zwrotną kopertą? I jak wogóle to napisać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam ostatnio odpowiedzi z tego maila, sama wysyłałam już kilka razy i nic. Napisz do mnie najlepiej maila- vivka99@gmail.com postaram się Ci jakoś może pomóc w zdobyciu jego podpisu

      Usuń