piątek, 14 marca 2014

6. Krzysztof Biegun

Cześć :) 

Wczoraj przyszedł do mnie autograf od Krzyśka Bieguna :)
Bardzo się z niego cieszę, bo zawsze chciałam mieć podpis od niego.
W weekend napiszę kolejne prośby i myślę, że w poniedziałek wyślę, więc niedługo nowe autografy pojawią się na blogu.


Krzysztof Biegun– polski skoczek narciarski, złoty medalista drużynowego konkursu Zimowego Olimpijskiego Festiwalu Młodzieży Europy 2011, letni wicemistrz Polski 2012, reprezentant klubu LKS Sokół Szczyrk. (źródło: wikipedia)


Jak zdobyłam:
wysłałam list i kopertę zwrotną
Adres:
Krzysztof Biegun
LKS Sokół Szczyrk
ul. Wypoczynkowa 5
43-370 Szczyrk
Ile czekałam:
8 dni
Autografy na wymianę:
Kamil Stoch, Jan Ziobro, Peter Prevc, Stefan Hula, Łukasz Kruczek


A teraz lecę oglądać skoki! :)


2 komentarze:

  1. Gratuluję! ;)
    Jak wrażenia po skokach?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szału nie było, ale bardzo źle też nie ;) Czekam teraz na kolejne serie :)

      Usuń