poniedziałek, 10 marca 2014

5. Dawid Kubacki

Hej ;) 
Wczorajszy konkurs w Oslo był bardzo dziwnym konkursem. Wiatr szalał i trzeba było trafić niestety na dobre warunki. Ale cóż, z pogodą się nie wygra. Kamil dzięki zajęciu III miejsca powiększył swoją przewagę nad Prevcem, która wynosi 162 pkt., natomiast Freund powoli dogania Petera. Będzie ciekawa rywalizacja w najbliższych konkursach.

Dzisiaj wysłałam 3 listy z prośbami o autografy. Mam nadzieję, że niedługo do mnie wrócą, bo jak na razie skrzynka pusta. Poczekam cierpliwie ;) W zasadzie nie taka pusta, bo dotarła do mnie przesyłka z biografią Svena Hannawalda "Triumf. Upadek. Powrót do życia." Myślę, że jak przeczytam to napiszę jakąś krótką recenzję od siebie.
 
Wracając do Dawida:
Dawid Kubacki- polski skoczek narciarski, zawodnik klubu Wisła Zakopane, członek kadry narodowej, drużynowy brązowy medalista mistrzostw świata z 2013, olimpijczyk. (źródło: wikipedia)


Adres:
Dawid Kubacki
ul. Krupówki 20
skrytka pocztowa 236
34-500 Zakopane
Ile czekałam:
równy tydzień

5 komentarzy:

  1. Cześć, mam pytanie, czy to trzeba wysłać zdjęcie i oni tam podpiszą, czy my wysyłamy prośbę? Jak to jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszesz list i wysyłasz kopertę ze znaczkiem, a oni odsyłają.

      Usuń
  2. Gratuluję ! :D
    Biografia Svena jest świetna. A co do klasyfikacjiGeneralnej PŚ, wydaje mi sie że Severin przegoni Petera. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Na razie jestem na 27 str., bo nie mam czasu, ale w weekend postaram się przeczytać ;) Pożyjemy, zobaczymy ;)

      Usuń
  3. Czy adres jest jeszcze oficjalny?

    OdpowiedzUsuń